13 Temmuz 2015 Pazartesi


Bunlar da benim cevaplarım 
Etkinlik başlasınnnn


En  özelliğin/özelliklerin ?

Çok düşünceli olmam 



2.Takıntıların var mı ? Varsa neler


Var tabiii herşey düzgün olacak diye takılırım mesela 

3.Yaptığın en çılgınca şey


Çılgınlık yapmayı sevmem ki





5.Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı ?

Moralim bozukken alışveriş. Yaparım tabi 

6.''Bugün gelse dünyayı yakar,onunla kaçar giderim'' dediğin bir ünlü var mı ?(Türk /yabancı farketmez)

Yine eşim yine eşim@))) .
7.Sana şans i düşündüğün bir şey var mı ? (Obje,hareket,kişi vs her şey olabilir)
Çocuklarım 
8.Hayalindeki meslek ve nedeni ?
Hayalimdeki meslek avukat olmaktı,.. savunmayı severim ben
9.Evde tek başına kaldığında yaptığında ama  kimseye söylemediğin şey ne ? 
Söylerim ben herkese 
10.En sevdiğin filmler ?
Korku filmleri hariç hepsiiii
11.Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?kitabınız kaçıncı kez basılavsk

Bu yazıyı yazarken öyle çok eğlendim ki umarım sizler de keyifle yanıtlarsınız.Bende aşağıda verdiğim blog linklerini bu etkinliğe davet ediyorum.


LÜTFEN YAZININ BAŞINDA BENİM BLOGUMUN  LİNKİNİ VERMEYİ UNUTMAYIN
@Betul_btl1989
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder