15 Temmuz 2015 Çarşamba

İnstagram da görüp aldığım @ayseestetik imzalı sellulit mucizesinden bahsetmiştim
 o gün bugün kullanıyorum...
 ilk aldığım da 12 saat dik olarak buzlukta öyle kaldı@___
Ben içeriğini okuyup, çam özü kabuğumu, Aloe Vera'mı, duvar sarmaşığı  beyaz hardal özümü diye sayıklarken doldurdum 12 saati :)
Donmuş halde buldum cold selluliti
İçinden çıkan eldivenlerle 1.evre doku görüntüsüne saat yönün de
5'er dakika masaj yaptım. 3 günde bir demişler,ama, ben 2güne indirdim ve hergün aynı saate erittim cold selluliti
O da dokuların arasında ki yağ hücrelerini :))
Bu icat bir doktora ait saygıyla selamlanır
Ve o selama herkes davet edilir
(sellulit dereceleri herkeste farklıdır
Elbette ama ben 1.evre sellulitimi görünmez hale getirdim kullanarak
Darısı başınıza


http://m.byaysestetik.com/siparis.htmlDj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder